شعر زهرا جون1
 
 
 
....
شعر زهرا جون1
ارسال شده در جمعه 24 / 3 / 1391برچسب:شعر زهرا جون1, - 22

سلام دوستان...این شعر زیبا از طرف      زهــــــــــــــــــــــرا جـــــــــــــون  از طرفداران آرمین 2afm که برای          آرمــــــــــــیــــــــــــن گفته گذاشتم اینجا که بخونید و لذت ببرین

 

امروز روزی بود که نمیتونم وصفش کنم...نمیتونم به روزای دیگه وصلش کنم...میدونی چرا اخه عزیز من......تورو نداشتم نبودی تو پیش من...خیلی غم دارم.نمیدونم میخام بی تو چیکار کنم ....خزون سردو چجوری بهار کنم......حالا که نیستی و رفتی به راحتی....میدونم نداری تو هیچ ناراحتی....میدونم نمیتونی تو درکم کنی...شاید دلیلش این بود خواستی ترکم کنی....خواستی بری نمونی تو پیش من...خواستی براتو نباشن دستای من....اما بدون زندگی خیلی بیتو سخته....مثه ی خونه ی بدون سقفه...که اگه نباشه وقتی می باره از اسمون.......خراب میشه ازبین میره همون ی اشیون....که من وتو میساختیم با دل و جون...یادته نگهش میداشتیم با چنگ و دندون...کو کجاست همون عشقمون....که دوباره موقعه سختیا باشه پشتمون....دیگه تموم شد.به همین سادگی...نه خانوم این نیست رسم دلدادگی..ارمین بدون تو مثاله همون ی خونه ی بدونه سقفه....اگه نباشی از بین میره و به این اسونیا بر نمیگرده.... ...دیگه تمومش میکنم .باشه بسه....ولی باید بگم مثه عشقمون به این زودیا بر نمیگرده.

مرسی زهرا جــــــــــــــــــــــــون

امیدوارم شعرت و ی روزی بخونه



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده مروارید